Gula-gula & Manisan
Produk-Produk
Kinder Bueno Dark
KINDER BUENO DARK IS VERY DELICIOUS BECAUSE IT IS LESS SWEET AND HAS A BITTER FLAVOR. IT REALLY SUITS MY TASTE.
Kinder Bueno Dark
KINDER BUENO DARK IS VERY DELICIOUS BECAUSE IT IS LESS SWEET AND HAS A BITTER FLAVOR. IT REALLY SUITS MY TASTE.
Kinder Bueno Dark
Sedap... Tp kurang sesuai utk budak-budak.. sbb budak-budak suka sweet sweet kan.... Tp bg saya mmg sedap ..
Kinder Bueno Dark
Sedap... Tp kurang sesuai utk budak-budak.. sbb budak-budak suka sweet sweet kan.... Tp bg saya mmg sedap ..
Kinder Bueno Chocolate Wafer
My favorite chocolate biscuits and wafer snacks—always kept perfectly chilled in my fridge!
Kinder Bueno Chocolate Wafer
My favorite chocolate biscuits and wafer snacks—always kept perfectly chilled in my fridge!
Kinder Bueno Dark
Dark chocolate makes it even better, balances out the sweetness from the hazelnut filling
Kinder Bueno Dark
Dark chocolate makes it even better, balances out the sweetness from the hazelnut filling
Kinder Bueno Dark
Rasa baru kinder bueno dark ni rasa coco yang kuat dan tak manis sangat.. sesuai untuk pegemar dark coklat
Kinder Bueno Dark
Rasa baru kinder bueno dark ni rasa coco yang kuat dan tak manis sangat.. sesuai untuk pegemar dark coklat
Kinder Bueno Dark
Kinder bueno is my all time favorite chocolate. Now that it comes with dark chocolate flavor, taste is not too sweet, with the perfect balance of dark c...
Kinder Bueno Dark
Kinder bueno is my all time favorite chocolate. Now that it comes with dark chocolate flavor, taste is not too sweet, with the perfect balance of dark c...
Kinder Bueno Dark
It's more delicious than the original 1. It less sweet and a hit of bitterness. But still delicious!!
Kinder Bueno Dark
It's more delicious than the original 1. It less sweet and a hit of bitterness. But still delicious!!
FERRERO Raffaello
rasanya sangat sedap dan creamy, coklat putih dia sangat premium dan rasa nya takkan sama dengan coklat lain. Ferrero Rocher memang terbaik.
FERRERO Raffaello
rasanya sangat sedap dan creamy, coklat putih dia sangat premium dan rasa nya takkan sama dengan coklat lain. Ferrero Rocher memang terbaik.
Chocolate Sandwich Cookies
PRODUK INI MESRA KEPADA KANAK KANAK SEUSIA AWAL 1 TAHUN DAN BAYI SANGAT SUKAKANNYA. SAYA AKAN BELI LAGI UNTUK ANAK SAYA
Chocolate Sandwich Cookies
PRODUK INI MESRA KEPADA KANAK KANAK SEUSIA AWAL 1 TAHUN DAN BAYI SANGAT SUKAKANNYA. SAYA AKAN BELI LAGI UNTUK ANAK SAYA
Chamallows Mania
Produk ini sangat sedap dan anak2 saya sukakannya dan rasanya sangat menarik untuk anak anak saya yang memang menggemarkan jajan harian
Chamallows Mania
Produk ini sangat sedap dan anak2 saya sukakannya dan rasanya sangat menarik untuk anak anak saya yang memang menggemarkan jajan harian
Sugarfree Peppermint Mints
Segar dan menghilangkan bau mulut. Memberi kesegaran.
Chamallows Mania
Sedap sangat..lembut,manis dan saya sukakannya..saya akan beli lagi dikemudian hari
Chamallows Mania
Sedap sangat..lembut,manis dan saya sukakannya..saya akan beli lagi dikemudian hari
Kinder Bueno Dark
Rasa coklat yang lazat..saya suka sangat..mudah untuk didapati
Chamallows Mania
King of quality sweets, King of quality sweets, Delicious classic marshmallow taste, Light and sweet taste, Perfect for a sweet treat, Unique and soft text...
Chamallows Mania
King of quality sweets, King of quality sweets, Delicious classic marshmallow taste, Light and sweet taste, Perfect for a sweet treat, Unique and soft text...
Sugarfree Peppermint Mints
Eclipse untuk menyegarkan nafas, menghilangkan bau mulut, dan memberikan rasa kesegaran pudina yang kuat untuk mengurangkan rasa mengantuk. Malah bekasnya ...
Sugarfree Peppermint Mints
Eclipse untuk menyegarkan nafas, menghilangkan bau mulut, dan memberikan rasa kesegaran pudina yang kuat untuk mengurangkan rasa mengantuk. Malah bekasnya ...
Kinder Bueno Dark
KINDER BUENO DARK IS VERY DELICIOUS BECAUSE IT IS LESS SWEET AND HAS A BITTER FLAVOR. IT REALLY SUITS MY TASTE.
Kinder Bueno Dark
KINDER BUENO DARK IS VERY DELICIOUS BECAUSE IT IS LESS SWEET AND HAS A BITTER FLAVOR. IT REALLY SUITS MY TASTE.
Kinder Bueno Chocolate Wafer
My favorite chocolate biscuits and wafer snacks—always kept perfectly chilled in my fridge!
Kinder Bueno Chocolate Wafer
My favorite chocolate biscuits and wafer snacks—always kept perfectly chilled in my fridge!
Chocolate Sandwich Cookies
PRODUK INI MESRA KEPADA KANAK KANAK SEUSIA AWAL 1 TAHUN DAN BAYI SANGAT SUKAKANNYA. SAYA AKAN BELI LAGI UNTUK ANAK SAYA
Chocolate Sandwich Cookies
PRODUK INI MESRA KEPADA KANAK KANAK SEUSIA AWAL 1 TAHUN DAN BAYI SANGAT SUKAKANNYA. SAYA AKAN BELI LAGI UNTUK ANAK SAYA
Sugarfree Peppermint Mints
Segar dan menghilangkan bau mulut. Memberi kesegaran.
Kinder Bueno Dark
Rasa coklat yang lazat..saya suka sangat..mudah untuk didapati
Kinder Bueno Dark
Puas hati sgt ye.. sedap sgt.. lazat... confrm repeat punyee..
Kinder Bueno Dark
KINDER BUENO DARK SANGAT2 SEDAP SEBAB DIA KURANG MANIS DAN ADA RASA PAHIT2 MACAMTU..MEMANG KENA SANGAT DENGAN TASTE SAYA YANG SUKA COKLAT YANG PAHIT2 MANIS...
Kinder Bueno Dark
KINDER BUENO DARK SANGAT2 SEDAP SEBAB DIA KURANG MANIS DAN ADA RASA PAHIT2 MACAMTU..MEMANG KENA SANGAT DENGAN TASTE SAYA YANG SUKA COKLAT YANG PAHIT2 MANIS...
m&m Milk Chocolate
Rasa yg sedap. Rasa milk chocolate pon bukan rasa yg coklat murah. Kaw gitu wlpn milk chocolate. Sedap
m&m Milk Chocolate
Rasa yg sedap. Rasa milk chocolate pon bukan rasa yg coklat murah. Kaw gitu wlpn milk chocolate. Sedap
Kinder Bueno Dark
Kinder Bueno always been my favourite since I was kid. It’s simple but full of flavor with different texture of ingredients. The wafer and the hazelnut is ...
Kinder Bueno Dark
Kinder Bueno always been my favourite since I was kid. It’s simple but full of flavor with different texture of ingredients. The wafer and the hazelnut is ...
Goldbears
Lebih praktikal sebab packaging individu.. sedap sangat goldbears Haribo ni..
Goldbears
Lebih praktikal sebab packaging individu.. sedap sangat goldbears Haribo ni..
Kinder Bueno Dark
Rasa tak bersalah makan coklat sebab tak manis sangat. Guna dark coklat, Rugi tak cuba
Kinder Bueno Dark
Rasa tak bersalah makan coklat sebab tak manis sangat. Guna dark coklat, Rugi tak cuba
Chocolate Milk Crunchie
Tried the Cadbury Crunchie and omg the texture is so fun 😭🍫💛 The milk chocolate is rich and creamy, then you bite into the honeycomb center and it literall...
Chocolate Milk Crunchie
Tried the Cadbury Crunchie and omg the texture is so fun 😭🍫💛 The milk chocolate is rich and creamy, then you bite into the honeycomb center and it literall...
Chocolate Sandwich Cookies
Ni sedap sgt. I suka.. Anak2 pun suka.. Cicah dengan susu.. So yummy.. Harga pun berpatutan
Chocolate Sandwich Cookies
Ni sedap sgt. I suka.. Anak2 pun suka.. Cicah dengan susu.. So yummy.. Harga pun berpatutan
Kinder Bueno Dark
This want sedap.. Tak manis sangat.. Tak cukup satu.. Berebut dengan anak2..
Kinder Bueno Dark
This want sedap.. Tak manis sangat.. Tak cukup satu.. Berebut dengan anak2..
Kinder Bueno Dark
Kinder Bueno Dark memang kena dengan selera saya! 🤎 wafer yang rangup, hazelnut yang lembut dan kali ni disalut pula dengan coklat yang tak terlalu manis. ...
Kinder Bueno Dark
Kinder Bueno Dark memang kena dengan selera saya! 🤎 wafer yang rangup, hazelnut yang lembut dan kali ni disalut pula dengan coklat yang tak terlalu manis. ...
Kinder Bueno Dark
Sedap kinder bueno Dark ni rasa pahit2 gitu...hazelnut punya rasa manis tu jadi nk beli lagi 😋
Kinder Bueno Dark
Sedap kinder bueno Dark ni rasa pahit2 gitu...hazelnut punya rasa manis tu jadi nk beli lagi 😋
Kinder Bueno Dark
Coklat yang berasa pahit yang seimbang dengan manis manis isi didalamnya. Rasa hazelnut yang lemak lemak manis
Kinder Bueno Dark
Coklat yang berasa pahit yang seimbang dengan manis manis isi didalamnya. Rasa hazelnut yang lemak lemak manis
FERRERO Raffaello
rasanya sangat sedap dan creamy, coklat putih dia sangat premium dan rasa nya takkan sama dengan coklat lain. Ferrero Rocher memang terbaik.
FERRERO Raffaello
rasanya sangat sedap dan creamy, coklat putih dia sangat premium dan rasa nya takkan sama dengan coklat lain. Ferrero Rocher memang terbaik.
Chamallows Mania
Produk ini sangat sedap dan anak2 saya sukakannya dan rasanya sangat menarik untuk anak anak saya yang memang menggemarkan jajan harian
Chamallows Mania
Produk ini sangat sedap dan anak2 saya sukakannya dan rasanya sangat menarik untuk anak anak saya yang memang menggemarkan jajan harian
Chamallows Mania
Sedap sangat..lembut,manis dan saya sukakannya..saya akan beli lagi dikemudian hari
Chamallows Mania
Sedap sangat..lembut,manis dan saya sukakannya..saya akan beli lagi dikemudian hari
Chamallows Mania
King of quality sweets, King of quality sweets, Delicious classic marshmallow taste, Light and sweet taste, Perfect for a sweet treat, Unique and soft text...
Chamallows Mania
King of quality sweets, King of quality sweets, Delicious classic marshmallow taste, Light and sweet taste, Perfect for a sweet treat, Unique and soft text...
Chamallows Mania
Rasanya manis dan tidak berlebihan, ditemani aroma vanila yang halus. Sangat lembut, empuk seperti bantal kecil, dan langsung cair di dalam mulut. Sedap di...
Chamallows Mania
Rasanya manis dan tidak berlebihan, ditemani aroma vanila yang halus. Sangat lembut, empuk seperti bantal kecil, dan langsung cair di dalam mulut. Sedap di...
Milo Nuggets
Coklat wajib ade dlm drawer office Saya. Ianya untuk kekal bertenaga.
Zolli Snow Ballz, Naturally Strong Peppermint, Approx. 22 Pieces
H8lang masalah nafas berbau saya... Nafas terasa segar dan bau mulut pun wangi.. Yang pasti rasanya sedap.. Saya saglnat suka..
Zolli Snow Ballz, Naturally Strong Peppermint, Approx. 22 Pieces
H8lang masalah nafas berbau saya... Nafas terasa segar dan bau mulut pun wangi.. Yang pasti rasanya sedap.. Saya saglnat suka..
Zolli Snow Ballz, Naturally Strong Peppermint, Approx. 22 Pieces
Mulut saya rasa lebih segar dan wangi, dan saya juga rasa lebih konfiden untuk bercakap dengan orang sekeliling.
Zolli Snow Ballz, Naturally Strong Peppermint, Approx. 22 Pieces
Mulut saya rasa lebih segar dan wangi, dan saya juga rasa lebih konfiden untuk bercakap dengan orang sekeliling.
Zolli Snow Ballz, Naturally Strong Peppermint, Approx. 22 Pieces
Saya sangat suka Zolli Snow Ballz Naturally Strong Peppermint! Rasa peppermint memang menyegarkan tanpa terlalu pedas, dan yang paling best ia bebas gula, ...
Zolli Snow Ballz, Naturally Strong Peppermint, Approx. 22 Pieces
Saya sangat suka Zolli Snow Ballz Naturally Strong Peppermint! Rasa peppermint memang menyegarkan tanpa terlalu pedas, dan yang paling best ia bebas gula, ...
Zaffi Taffy, Orange & Cream
Really enjoyed these candies. The orange flavor is refreshing, and the creamy finish makes them even better. They're individually wrapped, making them easy...
Zaffi Taffy, Orange & Cream
Really enjoyed these candies. The orange flavor is refreshing, and the creamy finish makes them even better. They're individually wrapped, making them easy...
Kinder Creamy
Ni antara kegemaran anak-anak saya.. kalau nampak kat kedai memng dia nak.. no wonder sebab rasanya unik dan sedap..
Kinder Creamy
Ni antara kegemaran anak-anak saya.. kalau nampak kat kedai memng dia nak.. no wonder sebab rasanya unik dan sedap..
Kinder Creamy
Me and my my kids really love this KinderCreamy so much. We had eat this while watch a television and the taste was so yummy. The creamy texture was soft a...
Kinder Creamy
Me and my my kids really love this KinderCreamy so much. We had eat this while watch a television and the taste was so yummy. The creamy texture was soft a...
Kinder Creamy
Anak i suka sangat flavour yang ni.. Sedap.. Rasa coklat dia super creamy.. Tambah2 ada toys kan.. Kids love it
Kinder Creamy
Anak i suka sangat flavour yang ni.. Sedap.. Rasa coklat dia super creamy.. Tambah2 ada toys kan.. Kids love it
FERRERO Raffaello
Ferrero Raffaello has a light and creamy taste with a nice coconut flavour. The crunchy outer layer and soft creamy filling inside make the texture really ...
FERRERO Raffaello
Ferrero Raffaello has a light and creamy taste with a nice coconut flavour. The crunchy outer layer and soft creamy filling inside make the texture really ...
Kinder Creamy
I enjoyed the creamy and crunchy texture of the Kinder Creamy snack. The milky chocolate taste was really nice and similar to Kinder Joy filling, although ...
Kinder Creamy
I enjoyed the creamy and crunchy texture of the Kinder Creamy snack. The milky chocolate taste was really nice and similar to Kinder Joy filling, although ...
Kinder Creamy
rasa manis berlemak... kanak-kanak suka sangat..lagi best ad hadiah misteri
Kinder Creamy
rasa manis berlemak... kanak-kanak suka sangat..lagi best ad hadiah misteri
Kinder Crispy Bar
Rasa chocolate yang mewah penuh nikmati disukai seisi kelluarga...kerangupan nya tiada bandingan
Kinder Crispy Bar
Rasa chocolate yang mewah penuh nikmati disukai seisi kelluarga...kerangupan nya tiada bandingan