Garnier
To democratize skincare science by making effective, dermatologist-proven solutions accessible to everyone, while championing sustainable beauty practices
Brand’s Products
Sakura White Pinkish Radiance Gentle Cleansing Foam
Really nice to use this. My skin doesn't feel tight or dry after using this cleansing foam. My skin is healthy and feel fresh
Sakura White Pinkish Radiance Gentle Cleansing Foam
Really nice to use this. My skin doesn't feel tight or dry after using this cleansing foam. My skin is healthy and feel fresh
Sakura White Pinkish Radiance Gentle Cleansing Foam
Buih lembut pencuci muka ini benar benar menakjubkan.berkesan menanggalkan kesan kotoran.menjadikan wajah semakin bersih berseri seri.
Sakura White Pinkish Radiance Gentle Cleansing Foam
Buih lembut pencuci muka ini benar benar menakjubkan.berkesan menanggalkan kesan kotoran.menjadikan wajah semakin bersih berseri seri.
Men AcnoFight 6-in-1 Anti-Acne Foam
Serasi pada kulit muka suami dan anak remaja saya.tiada iritasi.wajah terasa bersih dari noda kotoran dari aktiviti luar sehari hari.mereka sukakannya
Men AcnoFight 6-in-1 Anti-Acne Foam
Serasi pada kulit muka suami dan anak remaja saya.tiada iritasi.wajah terasa bersih dari noda kotoran dari aktiviti luar sehari hari.mereka sukakannya
Vitamin C Dry Touch Cream
我已经使用 Garnier Vitamin C Dry Touch Cream ,非常喜欢它轻盈的质地,吸收得很快,用后脸上不会泛油光,也不会黏腻。它的气味淡雅不刺鼻。持续使用后,我发现皮肤亮度有所提升,轻微斑点也变淡了,肤色更均匀。很适合在白天作为防晒前的打底,也适合作为妆前保湿。整体来说,它带给我的使用效...
Vitamin C Dry Touch Cream
我已经使用 Garnier Vitamin C Dry Touch Cream ,非常喜欢它轻盈的质地,吸收得很快,用后脸上不会泛油光,也不会黏腻。它的气味淡雅不刺鼻。持续使用后,我发现皮肤亮度有所提升,轻微斑点也变淡了,肤色更均匀。很适合在白天作为防晒前的打底,也适合作为妆前保湿。整体来说,它带给我的使用效...
NEW Vitamin C Water Gel Moisturizer (50ml) with Niacinamide and Hyaluronic Acid
Saya memang peminat gel based moisturiser since masuk umur dewasa. Apa lagi umur sekarang yang lanjut, gel based tetap pilihan. Semua produk Garnier moistu...
NEW Vitamin C Water Gel Moisturizer (50ml) with Niacinamide and Hyaluronic Acid
Saya memang peminat gel based moisturiser since masuk umur dewasa. Apa lagi umur sekarang yang lanjut, gel based tetap pilihan. Semua produk Garnier moistu...
Color Naturals K-Glow Creamy Nudes
I sooooo love the color. Easy to apply. Wash it after 15-20 minutes and the result came immediately!
Color Naturals K-Glow Creamy Nudes
I sooooo love the color. Easy to apply. Wash it after 15-20 minutes and the result came immediately!
NEW Vitamin C Water Gel Moisturizer (50ml) with Niacinamide and Hyaluronic Acid
lepas sapu di muka tak rs mcm pakai pelembab langsung..cepat meresap..pakai tiap-tiap malam, lps bgn tido muka rasa lembut cam baby
NEW Vitamin C Water Gel Moisturizer (50ml) with Niacinamide and Hyaluronic Acid
lepas sapu di muka tak rs mcm pakai pelembab langsung..cepat meresap..pakai tiap-tiap malam, lps bgn tido muka rasa lembut cam baby
Micellar Water Pump
Honestly, it's a solid everyday pick gentle enough for sensitive skin, does the job without irritating or drying you out, and it's easy on the wallet compa...
Micellar Water Pump
Honestly, it's a solid everyday pick gentle enough for sensitive skin, does the job without irritating or drying you out, and it's easy on the wallet compa...
Micellar Water Pump
Micellar water sangat bagus! Mudah guna, cepat bersihkan makeup dan kotoran, tak rasa berat pada kulit. Botol pump pun sangat praktikal. Recommended 👍🏻”
Micellar Water Pump
Micellar water sangat bagus! Mudah guna, cepat bersihkan makeup dan kotoran, tak rasa berat pada kulit. Botol pump pun sangat praktikal. Recommended 👍🏻”
Vitamin C Dry Touch Cream
Mudah disapu pada muka. Rasa Sejuk selepas dipakai. Berkesan untuk hilangkan bekas jerawat walaupun ambil masa sedikit.
Vitamin C Dry Touch Cream
Mudah disapu pada muka. Rasa Sejuk selepas dipakai. Berkesan untuk hilangkan bekas jerawat walaupun ambil masa sedikit.
Micellar Water Pump
I love how convenient the pump packaging is. It makes it easy to dispense the right amount without making a mess. The micellar water gently removes makeup,...
Micellar Water Pump
I love how convenient the pump packaging is. It makes it easy to dispense the right amount without making a mess. The micellar water gently removes makeup,...
Vitamin C Dry Touch Cream
Overall, I would rate Garnier Vitamin C Dry Touch Cream 4.5/5. It is a good choice for anyone looking for a lightweight daily moisturiser with a comfortabl...
Vitamin C Dry Touch Cream
Overall, I would rate Garnier Vitamin C Dry Touch Cream 4.5/5. It is a good choice for anyone looking for a lightweight daily moisturiser with a comfortabl...
Turbo Light Oil Control Duo Clean Black
My husband and father are both using Garnier Turbo Light Oil Control Duo Clean Black, and they like how fresh and clean their skin feels after washing. It ...
Turbo Light Oil Control Duo Clean Black
My husband and father are both using Garnier Turbo Light Oil Control Duo Clean Black, and they like how fresh and clean their skin feels after washing. It ...
Niacinamide Dry Touch Cream
Niacinamide Dry Touch Cream gives my skin hydration & plump finishing.. selepas apply rasa smooth,hydrate n glowing to my skin .. i like the finishing..
Niacinamide Dry Touch Cream
Niacinamide Dry Touch Cream gives my skin hydration & plump finishing.. selepas apply rasa smooth,hydrate n glowing to my skin .. i like the finishing..
Salicylic Dry Touch Cream
Saya try this Salicylic Dry Touch Cream from Garnier for almost 14 days after received the sample from Try & Review. Selepas penggunaan krim dari Garnier i...
Salicylic Dry Touch Cream
Saya try this Salicylic Dry Touch Cream from Garnier for almost 14 days after received the sample from Try & Review. Selepas penggunaan krim dari Garnier i...
Vitamin C Dry Touch Cream
I am very satisfied with the Vitamin C Dry Touch Cream. The cream has a lightweight, non-greasy texture that absorbs quickly into the skin, leaving it feel...
Vitamin C Dry Touch Cream
I am very satisfied with the Vitamin C Dry Touch Cream. The cream has a lightweight, non-greasy texture that absorbs quickly into the skin, leaving it feel...
Vitamin C Dry Touch Cream
Mudah dipakai. Serapan yang cepat dan texture yang ringan di kulit. Selepas habis mencuba, saya membeli sendiri krim ini di luar. Kulit juga kelihatan lebi...
Vitamin C Dry Touch Cream
Mudah dipakai. Serapan yang cepat dan texture yang ringan di kulit. Selepas habis mencuba, saya membeli sendiri krim ini di luar. Kulit juga kelihatan lebi...
Vitamin C Dry Touch Cream
Try sebelum ni. Kulit makin sekata. Paling penting lepas pakai tak berminyak cam product lain. Lurve sgt
Vitamin C Dry Touch Cream
Try sebelum ni. Kulit makin sekata. Paling penting lepas pakai tak berminyak cam product lain. Lurve sgt
Sakura White Pinkish Radiance Gentle Cleansing Foam
Buih lembut pencuci muka ini benar benar menakjubkan.berkesan menanggalkan kesan kotoran.menjadikan wajah semakin bersih berseri seri.
Sakura White Pinkish Radiance Gentle Cleansing Foam
Buih lembut pencuci muka ini benar benar menakjubkan.berkesan menanggalkan kesan kotoran.menjadikan wajah semakin bersih berseri seri.
Men AcnoFight 6-in-1 Anti-Acne Foam
Serasi pada kulit muka suami dan anak remaja saya.tiada iritasi.wajah terasa bersih dari noda kotoran dari aktiviti luar sehari hari.mereka sukakannya
Men AcnoFight 6-in-1 Anti-Acne Foam
Serasi pada kulit muka suami dan anak remaja saya.tiada iritasi.wajah terasa bersih dari noda kotoran dari aktiviti luar sehari hari.mereka sukakannya
Color Naturals K-Glow Creamy Nudes
I sooooo love the color. Easy to apply. Wash it after 15-20 minutes and the result came immediately!
Color Naturals K-Glow Creamy Nudes
I sooooo love the color. Easy to apply. Wash it after 15-20 minutes and the result came immediately!
Micellar Water Pump
Micellar water sangat bagus! Mudah guna, cepat bersihkan makeup dan kotoran, tak rasa berat pada kulit. Botol pump pun sangat praktikal. Recommended 👍🏻”
Micellar Water Pump
Micellar water sangat bagus! Mudah guna, cepat bersihkan makeup dan kotoran, tak rasa berat pada kulit. Botol pump pun sangat praktikal. Recommended 👍🏻”
Vitamin C Dry Touch Cream
Overall, I would rate Garnier Vitamin C Dry Touch Cream 4.5/5. It is a good choice for anyone looking for a lightweight daily moisturiser with a comfortabl...
Vitamin C Dry Touch Cream
Overall, I would rate Garnier Vitamin C Dry Touch Cream 4.5/5. It is a good choice for anyone looking for a lightweight daily moisturiser with a comfortabl...
Turbo Light Oil Control Duo Clean Black
My husband and father are both using Garnier Turbo Light Oil Control Duo Clean Black, and they like how fresh and clean their skin feels after washing. It ...
Turbo Light Oil Control Duo Clean Black
My husband and father are both using Garnier Turbo Light Oil Control Duo Clean Black, and they like how fresh and clean their skin feels after washing. It ...
Niacinamide Dry Touch Cream
Niacinamide Dry Touch Cream gives my skin hydration & plump finishing.. selepas apply rasa smooth,hydrate n glowing to my skin .. i like the finishing..
Niacinamide Dry Touch Cream
Niacinamide Dry Touch Cream gives my skin hydration & plump finishing.. selepas apply rasa smooth,hydrate n glowing to my skin .. i like the finishing..
Salicylic Dry Touch Cream
Saya try this Salicylic Dry Touch Cream from Garnier for almost 14 days after received the sample from Try & Review. Selepas penggunaan krim dari Garnier i...
Salicylic Dry Touch Cream
Saya try this Salicylic Dry Touch Cream from Garnier for almost 14 days after received the sample from Try & Review. Selepas penggunaan krim dari Garnier i...
Vitamin C Dry Touch Cream
I am very satisfied with the Vitamin C Dry Touch Cream. The cream has a lightweight, non-greasy texture that absorbs quickly into the skin, leaving it feel...
Vitamin C Dry Touch Cream
I am very satisfied with the Vitamin C Dry Touch Cream. The cream has a lightweight, non-greasy texture that absorbs quickly into the skin, leaving it feel...
Vitamin C Dry Touch Cream
Try sebelum ni. Kulit makin sekata. Paling penting lepas pakai tak berminyak cam product lain. Lurve sgt
Vitamin C Dry Touch Cream
Try sebelum ni. Kulit makin sekata. Paling penting lepas pakai tak berminyak cam product lain. Lurve sgt
Vitamin C Dry Touch Cream
This cream is so good, suitable for my oily skin. My skin got healthier, not oily, and feel fresh. Recommended for those who want mochi like skin.
Vitamin C Dry Touch Cream
This cream is so good, suitable for my oily skin. My skin got healthier, not oily, and feel fresh. Recommended for those who want mochi like skin.
Vitamin C Dry Touch Cream
Garnier Dry Touch Cream ni sesuai sangat untuk cuaca panas macam Malaysia. Dia ringan, tak melekit dan cepat meresap. Bila pakai pun tak rasa muka berminya...
Vitamin C Dry Touch Cream
Garnier Dry Touch Cream ni sesuai sangat untuk cuaca panas macam Malaysia. Dia ringan, tak melekit dan cepat meresap. Bila pakai pun tak rasa muka berminya...
Vitamin C Dry Touch Cream
Krim jenis yang x melekit, and wangi bila dipakai. Rasa lebih segar sebelum apply makeup untuk keluar rumah. Dark spot pun nampak makin kurang!
Vitamin C Dry Touch Cream
Krim jenis yang x melekit, and wangi bila dipakai. Rasa lebih segar sebelum apply makeup untuk keluar rumah. Dark spot pun nampak makin kurang!
Vitamin C Dry Touch Cream
sudah cuba cream ni, ianya lembut dan halus sehinggahkan tidak terasa apa-apa semasa memakainya. terasa kulit amat lembut bak sutera.
Vitamin C Dry Touch Cream
sudah cuba cream ni, ianya lembut dan halus sehinggahkan tidak terasa apa-apa semasa memakainya. terasa kulit amat lembut bak sutera.
Vitamin C Dry Touch Cream
Memang best sebab lepas pakai tu skin dah tak kering,lembab & soft je rasa..Will purchase again later.Love it ❤️
Vitamin C Dry Touch Cream
Memang best sebab lepas pakai tu skin dah tak kering,lembab & soft je rasa..Will purchase again later.Love it ❤️
Niacinamide Dry Touch Cream
Im truly in love with this! First time put this on my skin it feels lightweight & doesnt sticky at all!! My skin looks plumpy and glowing after applie...
Niacinamide Dry Touch Cream
Im truly in love with this! First time put this on my skin it feels lightweight & doesnt sticky at all!! My skin looks plumpy and glowing after applie...
Vitamin C Dry Touch Cream
I’ve been using the Vitamin C Dry Touch Cream, and I really like the texture. It feels very soft and smooth, almost like mochi, which really matches the pr...
Vitamin C Dry Touch Cream
I’ve been using the Vitamin C Dry Touch Cream, and I really like the texture. It feels very soft and smooth, almost like mochi, which really matches the pr...
Vitamin C Dry Touch Cream
The smell is so good. I've always love the smell of Garnier, soothing lemony. The texture is smooth and not too sticky. Work well with my skin.
Vitamin C Dry Touch Cream
The smell is so good. I've always love the smell of Garnier, soothing lemony. The texture is smooth and not too sticky. Work well with my skin.
NEW Vitamin C Water Gel Moisturizer (50ml) with Niacinamide and Hyaluronic Acid
Saya memang peminat gel based moisturiser since masuk umur dewasa. Apa lagi umur sekarang yang lanjut, gel based tetap pilihan. Semua produk Garnier moistu...
NEW Vitamin C Water Gel Moisturizer (50ml) with Niacinamide and Hyaluronic Acid
Saya memang peminat gel based moisturiser since masuk umur dewasa. Apa lagi umur sekarang yang lanjut, gel based tetap pilihan. Semua produk Garnier moistu...
NEW Vitamin C Water Gel Moisturizer (50ml) with Niacinamide and Hyaluronic Acid
lepas sapu di muka tak rs mcm pakai pelembab langsung..cepat meresap..pakai tiap-tiap malam, lps bgn tido muka rasa lembut cam baby
NEW Vitamin C Water Gel Moisturizer (50ml) with Niacinamide and Hyaluronic Acid
lepas sapu di muka tak rs mcm pakai pelembab langsung..cepat meresap..pakai tiap-tiap malam, lps bgn tido muka rasa lembut cam baby
Whole Blends, Oat Delicacy Gentle Shampoo, Fine to Normal Hair, 12.5 fl oz (370 ml)
Best boleh la pakai nk Bagus Bagus sesuai pakai semua umur
Whole Blends, Oat Delicacy Gentle Shampoo, Fine to Normal Hair, 12.5 fl oz (370 ml)
Best boleh la pakai nk Bagus Bagus sesuai pakai semua umur
Vitamin C Dry Touch Cream
Product ini x serasi dengan kulit saya. jerawat mula keluar banyak dan besar. product ini tidak berkesan utk kulit saya.
Vitamin C Dry Touch Cream
Product ini x serasi dengan kulit saya. jerawat mula keluar banyak dan besar. product ini tidak berkesan utk kulit saya.
Vitamin C Dry Touch Cream
Setelah menggunakan selama seminggu tona kulit saya semakin cerah dan parut juga memudar dengan cepat.
Vitamin C Dry Touch Cream
Setelah menggunakan selama seminggu tona kulit saya semakin cerah dan parut juga memudar dengan cepat.
All-in-1 Micellar Cleansing Water (For Sensitive Skins)
Saya menggunakan micellar water kerana ia dapat membuang kotoran yang terdapat di muka anda saya rasa kualitinya hanyalah sederhana
All-in-1 Micellar Cleansing Water (For Sensitive Skins)
Saya menggunakan micellar water kerana ia dapat membuang kotoran yang terdapat di muka anda saya rasa kualitinya hanyalah sederhana
Vitamin C Dry Touch Cream
Garnier Dry Touch Cream ni sangat best sebab teksturnya ringan dan tidak melekit . Sangat rekomen untuk yang ingin memudarkan flek hitam sebab this product...
Vitamin C Dry Touch Cream
Garnier Dry Touch Cream ni sangat best sebab teksturnya ringan dan tidak melekit . Sangat rekomen untuk yang ingin memudarkan flek hitam sebab this product...
Salicylic Dry Touch Cream
Does not absorb well, gritty cream texture, smells good, takes longer to see the results
Salicylic Dry Touch Cream
Does not absorb well, gritty cream texture, smells good, takes longer to see the results
Niacinamide Dry Touch Cream
It feels and looks great in texture. But my skin get sensitive rashes and tight after using. Caused by alcohol ingredients maybe.
Niacinamide Dry Touch Cream
It feels and looks great in texture. But my skin get sensitive rashes and tight after using. Caused by alcohol ingredients maybe.
Vitamin C Dry Touch Cream
Terimahkasih telah memilih Saya Untuk mencuba Garnier C Dry Touch Cream Akan tetapi percubaan Saya hentikan setelah 3 hari Karena kulit Saya menjadi san...
Vitamin C Dry Touch Cream
Terimahkasih telah memilih Saya Untuk mencuba Garnier C Dry Touch Cream Akan tetapi percubaan Saya hentikan setelah 3 hari Karena kulit Saya menjadi san...
Vitamin C Dry Touch Cream
I don't think this product is suitable for me...even tho the texture is soft but when apply to my face skin is not that moisture. My skin become itchy and ...
Vitamin C Dry Touch Cream
I don't think this product is suitable for me...even tho the texture is soft but when apply to my face skin is not that moisture. My skin become itchy and ...
Vitamin C Dry Touch Cream
Kulit saya tidak sesuai untuk moisturiser Garnier kulit menjadi kering Dan naik jerawat saya stop memakai Garnier moisturizer nie ...
Vitamin C Dry Touch Cream
Kulit saya tidak sesuai untuk moisturiser Garnier kulit menjadi kering Dan naik jerawat saya stop memakai Garnier moisturizer nie ...
Vitamin C Dry Touch Cream
Terima kasih memberi saya peluang untuk mencuba vitamin C Dry Touch Cream. Ia agak berkesan untuk anak saya ,tapi untuk saya tiada . Lepas mengguna kulit s...
Vitamin C Dry Touch Cream
Terima kasih memberi saya peluang untuk mencuba vitamin C Dry Touch Cream. Ia agak berkesan untuk anak saya ,tapi untuk saya tiada . Lepas mengguna kulit s...
Niacinamide Dry Touch Cream
Sangat berbaloi tapi sangat berat di muka, perlu letak satu lapisan
Niacinamide Dry Touch Cream
Sangat berbaloi tapi sangat berat di muka, perlu letak satu lapisan
Niacinamide Dry Touch Cream
The texture of this moisturiser is something new. I've never seen these type of product textures before— it's velvety yet moisturising. Truly like mochi. I...
Niacinamide Dry Touch Cream
The texture of this moisturiser is something new. I've never seen these type of product textures before— it's velvety yet moisturising. Truly like mochi. I...
Vitamin C Dry Touch Cream
Is not very different from other moisturizing creams. Did not see any difference
Vitamin C Dry Touch Cream
Is not very different from other moisturizing creams. Did not see any difference
Niacinamide Dry Touch Cream
It wasn't as hydrating as I hoped (my skin became dry after few hours in aircond) and the smell is very strong and off putting. I wish to have good thing t...
Niacinamide Dry Touch Cream
It wasn't as hydrating as I hoped (my skin became dry after few hours in aircond) and the smell is very strong and off putting. I wish to have good thing t...
Vitamin C Dry Touch Cream
krim ini cepat meresap dan ringan. tidak melekit dan sesuai untuk kulit oily tetapi terasa pedih bila terkena pada bahagian muka yang ada jerawat. kulit te...
Vitamin C Dry Touch Cream
krim ini cepat meresap dan ringan. tidak melekit dan sesuai untuk kulit oily tetapi terasa pedih bila terkena pada bahagian muka yang ada jerawat. kulit te...