Lip
Products
Gummy Oil Tint
Saya beli sendiri sebab saya memang minat jenama ni.. melembapkan bibir, warna yang natural sesuai untuk pakai harian
Gummy Oil Tint
Saya beli sendiri sebab saya memang minat jenama ni.. melembapkan bibir, warna yang natural sesuai untuk pakai harian
Gummy Oil Tint
Lip tint ni membantu menghidrasi bubir saya yang kering.. saya suka pakai lip tint ni sebab kesan lepas sapu pada bibir, bibir akan shine dan warna pun can...
Gummy Oil Tint
Lip tint ni membantu menghidrasi bubir saya yang kering.. saya suka pakai lip tint ni sebab kesan lepas sapu pada bibir, bibir akan shine dan warna pun can...
Gummy Oil Tint
I got this product as a gift from a very good friend and I'm so happy with it! Very glossy and not sticky at all. Love the colour so much.
Gummy Oil Tint
I got this product as a gift from a very good friend and I'm so happy with it! Very glossy and not sticky at all. Love the colour so much.
Gummy Oil Tint
Saya suka sangat lip tint ni sebab ia menyihatkan bibir saya dan bebas dari rasa berminyak. Lembut sahaja apabila singgah di bibir saya. Saya membawanya ke...
Gummy Oil Tint
Saya suka sangat lip tint ni sebab ia menyihatkan bibir saya dan bebas dari rasa berminyak. Lembut sahaja apabila singgah di bibir saya. Saya membawanya ke...
SuperStay Matte Ink
Dah banyak tahun pakai Maybelline SuperStay Matte. 1 of my favourite 😍. Tahan lama di bibir, walaupun selepas makan. Kena pastikan bibir tak berminyak sebe...
SuperStay Matte Ink
Dah banyak tahun pakai Maybelline SuperStay Matte. 1 of my favourite 😍. Tahan lama di bibir, walaupun selepas makan. Kena pastikan bibir tak berminyak sebe...
Gummy Oil Tint
I’ve been using the 3CE Gummy Oil Tint for a while now and I really like it. The texture feels lightweight and smooth on my lips without being sticky. It g...
Gummy Oil Tint
I’ve been using the 3CE Gummy Oil Tint for a while now and I really like it. The texture feels lightweight and smooth on my lips without being sticky. It g...
Super Stay, Vinyl Ink
Loving the Super Stay Vinyl Ink! It's super pigmented, glossy without feeling sticky and lasts for hours. Even after eating, the color still looks good wit...
Super Stay, Vinyl Ink
Loving the Super Stay Vinyl Ink! It's super pigmented, glossy without feeling sticky and lasts for hours. Even after eating, the color still looks good wit...
Super Stay Teddy Tint
Saya sangat suka menggunakan lip tint ini, tekstur yang sangat lembut da ringan. Warna pun ada pelbagai variasi dan tahan lama.
Super Stay Teddy Tint
Saya sangat suka menggunakan lip tint ini, tekstur yang sangat lembut da ringan. Warna pun ada pelbagai variasi dan tahan lama.
Lip Therapy Cocoa Butter
Lip Therapy Cocoa Butter membuat bibir kembali pulih dan segar dari kering. suka akan bau coca butter. jenama yang dipercayai
Lip Therapy Cocoa Butter
Lip Therapy Cocoa Butter membuat bibir kembali pulih dan segar dari kering. suka akan bau coca butter. jenama yang dipercayai
Lip Therapy Cocoa Butter
it helps keep my lips soft and moisturised, especially when they feel dry or chapped. The texture is smooth and non-sticky, and it creates a protective lay...
Lip Therapy Cocoa Butter
it helps keep my lips soft and moisturised, especially when they feel dry or chapped. The texture is smooth and non-sticky, and it creates a protective lay...
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Saya suka lipstick ni sebab lembap dan sangat selesa dipakai... Warna pun wow... Memang kegemaran saya
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Saya suka lipstick ni sebab lembap dan sangat selesa dipakai... Warna pun wow... Memang kegemaran saya
- Ceramidin Lip Balm - 7ml (New Version of Ceramidin Lipair)
Melembapkan dan melembutkan bibir...menghilangkan bibir yang kering dan mengelupas .harga yang berpatutan
- Ceramidin Lip Balm - 7ml (New Version of Ceramidin Lipair)
Melembapkan dan melembutkan bibir...menghilangkan bibir yang kering dan mengelupas .harga yang berpatutan
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Melembapkan bibir..warna yang terang..ada duit lebih cuba la produk ni
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Melembapkan bibir..warna yang terang..ada duit lebih cuba la produk ni
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Saya suka kissing lipstick ni mmg terbaik sebab selain lembab,warna letup,ada rawatan utk bibir gelap kembali merah semulajadi, membuat kan bibir saya namp...
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Saya suka kissing lipstick ni mmg terbaik sebab selain lembab,warna letup,ada rawatan utk bibir gelap kembali merah semulajadi, membuat kan bibir saya namp...
Kisses Lipstick
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Kisses Lipstick
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Color Riche Extraordinaire #106 Fuchsia Orchestra
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Color Riche Extraordinaire #106 Fuchsia Orchestra
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Extra Lip Tint Deco
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Extra Lip Tint Deco
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Lip Therapy Cocoa Butter
Lip Therapy Cocoa Butter membuat bibir kembali pulih dan segar dari kering. suka akan bau coca butter. jenama yang dipercayai
Lip Therapy Cocoa Butter
Lip Therapy Cocoa Butter membuat bibir kembali pulih dan segar dari kering. suka akan bau coca butter. jenama yang dipercayai
Kisses Lipstick
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Kisses Lipstick
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Color Riche Extraordinaire #106 Fuchsia Orchestra
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Color Riche Extraordinaire #106 Fuchsia Orchestra
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Artist Rouge Lipstick
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Artist Rouge Lipstick
Saya adalah lipstick lover..semua lipstick saya suka tak kira lah warna apa pun..tapi lipstick ni memang favorite color saya,mudah apply..tak mudah capuk y...
Melted Matte Liquid Lipstick 1.0 Ea BURGUNDY
Saya adalah lipstick lover..ini adalah lipstick yang paling cantik Dan waterproof..saya sangat menyukai produk ini
Melted Matte Liquid Lipstick 1.0 Ea BURGUNDY
Saya adalah lipstick lover..ini adalah lipstick yang paling cantik Dan waterproof..saya sangat menyukai produk ini
Tinted Lip Balm
Saya suka memakai lip balm ini kerana ia sangat ringan disamping warnanyayang menarik. Sangat selesa bila dipakai.
Tinted Lip Balm
Saya suka memakai lip balm ini kerana ia sangat ringan disamping warnanyayang menarik. Sangat selesa bila dipakai.
Matte Waterproof Liquid Lipstick
lipstick ini tidak mengeringkan bibir. Tidak terlalu matte ya, harga mampu milik. Warna yg menarik
Matte Waterproof Liquid Lipstick
lipstick ini tidak mengeringkan bibir. Tidak terlalu matte ya, harga mampu milik. Warna yg menarik
Lip Therapy Cocoa Butter
Dah lama pakai ni, mula-mula anggap ia lipbalm biasa tapi ternyata ia sangat hebat!!!! menjadikan bibir saya gebu dan lembap setiap kali saya menggunakann...
Lip Therapy Cocoa Butter
Dah lama pakai ni, mula-mula anggap ia lipbalm biasa tapi ternyata ia sangat hebat!!!! menjadikan bibir saya gebu dan lembap setiap kali saya menggunakann...
Long-Wearing Lipliner
No smudge for a lipliner. Easy to apply. Last longer than other lipliner. Hassle free no need sharpening.
Long-Wearing Lipliner
No smudge for a lipliner. Easy to apply. Last longer than other lipliner. Hassle free no need sharpening.
Luxe Lip Color
Warna nya yang cantik dan tahan lama di bibir membuatkan saya lebih yakin apabila berhadapan dengan seseorang. Im in love ❤️
Luxe Lip Color
Warna nya yang cantik dan tahan lama di bibir membuatkan saya lebih yakin apabila berhadapan dengan seseorang. Im in love ❤️
Kisses Lipstick
Warna nya yang cantik dan tahan lama di bibir membuatkan saya lebih yakin apabila berhadapan dengan seseorang. Im in love ❤️aya sukakan warnanya dan tekstu...
Kisses Lipstick
Warna nya yang cantik dan tahan lama di bibir membuatkan saya lebih yakin apabila berhadapan dengan seseorang. Im in love ❤️aya sukakan warnanya dan tekstu...
Color Riche Extraordinaire #106 Fuchsia Orchestra
Warna nya yang cantik dan tahan lama di bibir membuatkan saya lebih yakin apabila berhadapan dengan seseorang. Im in love ❤️saya sukakan warnanya dan tekst...
Color Riche Extraordinaire #106 Fuchsia Orchestra
Warna nya yang cantik dan tahan lama di bibir membuatkan saya lebih yakin apabila berhadapan dengan seseorang. Im in love ❤️saya sukakan warnanya dan tekst...
Lip Therapy Rosy Lips
Beautiful color. Effectively moisturizes lips and lasts long. Can be used all the time.
Lip Therapy Rosy Lips
Beautiful color. Effectively moisturizes lips and lasts long. Can be used all the time.
100% Natural Origin Moisturising Lip Shimmer, Cherry
I used to have crack lips and sometimes it bleed. Now this product helps me to moisturize my lips. Also no more crack or bleeding lips
100% Natural Origin Moisturising Lip Shimmer, Cherry
I used to have crack lips and sometimes it bleed. Now this product helps me to moisturize my lips. Also no more crack or bleeding lips
REVLON SUPER LUSTROUS™ LOVE IS ON LIPSTICK
the shade is a perfection, does not smudge easily. Easy to clean. vibrant color and lightweight
REVLON SUPER LUSTROUS™ LOVE IS ON LIPSTICK
the shade is a perfection, does not smudge easily. Easy to clean. vibrant color and lightweight
Canola honey lip balm 3.5g
my lips is so dry , and with this product my lips healed and become more healthy
Canola honey lip balm 3.5g
my lips is so dry , and with this product my lips healed and become more healthy
COLOR SENSATIONAL THE CREAMY MATTES
my daily used...smooth je kat bibir, warna yang cantik dan ringan kat bibir. love this lipstick...
COLOR SENSATIONAL THE CREAMY MATTES
my daily used...smooth je kat bibir, warna yang cantik dan ringan kat bibir. love this lipstick...
WANDERLUST LIP & EYE COLLECTION
Love sangat NYX Cosmetics Wanderlust Lip & Eye Collection ni sebab warna dia cantik dan senang match. Tekstur dia pun ok, senang apply dan tak rasa berat. ...
WANDERLUST LIP & EYE COLLECTION
Love sangat NYX Cosmetics Wanderlust Lip & Eye Collection ni sebab warna dia cantik dan senang match. Tekstur dia pun ok, senang apply dan tak rasa berat. ...
Gummy Oil Tint
Saya beli sendiri sebab saya memang minat jenama ni.. melembapkan bibir, warna yang natural sesuai untuk pakai harian
Gummy Oil Tint
Saya beli sendiri sebab saya memang minat jenama ni.. melembapkan bibir, warna yang natural sesuai untuk pakai harian
Gummy Oil Tint
Lip tint ni membantu menghidrasi bubir saya yang kering.. saya suka pakai lip tint ni sebab kesan lepas sapu pada bibir, bibir akan shine dan warna pun can...
Gummy Oil Tint
Lip tint ni membantu menghidrasi bubir saya yang kering.. saya suka pakai lip tint ni sebab kesan lepas sapu pada bibir, bibir akan shine dan warna pun can...
Gummy Oil Tint
I got this product as a gift from a very good friend and I'm so happy with it! Very glossy and not sticky at all. Love the colour so much.
Gummy Oil Tint
I got this product as a gift from a very good friend and I'm so happy with it! Very glossy and not sticky at all. Love the colour so much.
Gummy Oil Tint
Saya suka sangat lip tint ni sebab ia menyihatkan bibir saya dan bebas dari rasa berminyak. Lembut sahaja apabila singgah di bibir saya. Saya membawanya ke...
Gummy Oil Tint
Saya suka sangat lip tint ni sebab ia menyihatkan bibir saya dan bebas dari rasa berminyak. Lembut sahaja apabila singgah di bibir saya. Saya membawanya ke...
Gummy Oil Tint
I’ve been using the 3CE Gummy Oil Tint for a while now and I really like it. The texture feels lightweight and smooth on my lips without being sticky. It g...
Gummy Oil Tint
I’ve been using the 3CE Gummy Oil Tint for a while now and I really like it. The texture feels lightweight and smooth on my lips without being sticky. It g...
Super Stay, Vinyl Ink
Loving the Super Stay Vinyl Ink! It's super pigmented, glossy without feeling sticky and lasts for hours. Even after eating, the color still looks good wit...
Super Stay, Vinyl Ink
Loving the Super Stay Vinyl Ink! It's super pigmented, glossy without feeling sticky and lasts for hours. Even after eating, the color still looks good wit...
Super Stay Teddy Tint
Saya sangat suka menggunakan lip tint ini, tekstur yang sangat lembut da ringan. Warna pun ada pelbagai variasi dan tahan lama.
Super Stay Teddy Tint
Saya sangat suka menggunakan lip tint ini, tekstur yang sangat lembut da ringan. Warna pun ada pelbagai variasi dan tahan lama.
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Saya suka lipstick ni sebab lembap dan sangat selesa dipakai... Warna pun wow... Memang kegemaran saya
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Saya suka lipstick ni sebab lembap dan sangat selesa dipakai... Warna pun wow... Memang kegemaran saya
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Melembapkan bibir..warna yang terang..ada duit lebih cuba la produk ni
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Melembapkan bibir..warna yang terang..ada duit lebih cuba la produk ni
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Saya suka kissing lipstick ni mmg terbaik sebab selain lembab,warna letup,ada rawatan utk bibir gelap kembali merah semulajadi, membuat kan bibir saya namp...
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Saya suka kissing lipstick ni mmg terbaik sebab selain lembab,warna letup,ada rawatan utk bibir gelap kembali merah semulajadi, membuat kan bibir saya namp...
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Sy sangat suka lipstick ni warnanya yang cantik serta waterproof..suami pon suka bila tengok saya memakainya..
K.I.S.S.I.N.G Lipstick
Sy sangat suka lipstick ni warnanya yang cantik serta waterproof..suami pon suka bila tengok saya memakainya..
rom&nd, Juicy Lasting Tint, 21 Deep Sangria, 5.5 g
- Applies easily - Stains quickly - Lasts quite a while, but reapply after 4hours/meal required - Smells okay
rom&nd, Juicy Lasting Tint, 21 Deep Sangria, 5.5 g
- Applies easily - Stains quickly - Lasts quite a while, but reapply after 4hours/meal required - Smells okay
Sephora Collection Lip Balm
Lip balm ni lembut je bila sapu, terus bagi bibir rasa lembap dan selesa. Saya suka sebab ringan, tak melekit, dan sesuai untuk pakai bila-bila masa. Bau d...
Sephora Collection Lip Balm
Lip balm ni lembut je bila sapu, terus bagi bibir rasa lembap dan selesa. Saya suka sebab ringan, tak melekit, dan sesuai untuk pakai bila-bila masa. Bau d...
Sephora Collection Lip Balm
This is my life saver, i used to have dry lips due to airconditioned office. now no more, this revived my dry lips and i look fresh
Sephora Collection Lip Balm
This is my life saver, i used to have dry lips due to airconditioned office. now no more, this revived my dry lips and i look fresh
Sephora Collection Lip Balm
cute packaging, moisturizing lips and revived cracked lip. the best lip balm you'd ever wish for.
Sephora Collection Lip Balm
cute packaging, moisturizing lips and revived cracked lip. the best lip balm you'd ever wish for.
Sephora Collection Lip Balm
moisturized my lip and revived my cracked lip. this really helps dry lips and smell good.
Sephora Collection Lip Balm
moisturized my lip and revived my cracked lip. this really helps dry lips and smell good.
Dior Addict Stellar Shine Lipstick - Pink
Lipstik ini memberi warna yang cantik dengan tekstur lembut dan melembapkan. Selesa dipakai tanpa rasa kering, menjadikan bibir kelihatan sihat dan berseri...
Dior Addict Stellar Shine Lipstick - Pink
Lipstik ini memberi warna yang cantik dengan tekstur lembut dan melembapkan. Selesa dipakai tanpa rasa kering, menjadikan bibir kelihatan sihat dan berseri...